Kwaliteit staat voorop

Wij zijn er om uw gebit in optimale vorm te houden of te krijgen. Wij bieden u een uitstekende kwaliteit tegen een redelijke prijs. Bij ons wordt u altijd door dezelfde tandarts behandeld, bij klachten wordt u altijd binnen 24 uur geholpen en wij geven u 5 jaar garantie op kroon- en brugwerk. Bent u niet tevreden, laat het ons dan weten.

Wij staan geregistreerd in het Kwaliteitsregister Tandartsen. Om hieraan te voldoen moeten wij aan een aantal kwaliteitsnormen voldoen zoals bv het volgen van bij- en nascholing, het bestuderen van vakliteratuur en het naleven van gedragsregels en (praktijk)richtlijnen.

Wij willen u vragen ons ons altijd op de hoogte te houden van veranderingen in uw medische situatie en medicijngebruik zodat wij in kunnen spelen op uw persoonlijke situatie. Wij zullen u aangeven hoe u uw gebit in goede conditie kunt houden.

Klachten? Laat het ons weten!

Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden: vertel het ons dan. In een gezamenlijk gesprek kunnen wij u dan vertellen waarom wij u op die manier hebben geïnformeerd of behandeld. In dit gesprek hopen wij samen met u tot een bevredigende oplossing voor u te komen.

ANT klachtenregeling

Indien we er gezamenlijk niet uit komen, kunt u gebruikmaken van de ANT klachtenregeling. Het Bureau klachtenbehandeling is bereikbaar op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag tussen 11.00 en 18.00 uur. Op donderdag is het bureau gesloten. Het telefoonnummer is (020) 237 4750. Uw e-mail kunt u sturen naar: klachtbehandeling@ant-tandartsen.nl